گزارش خبرنگار اعزامی فارس از استرالیا کی‌روش: فشاری روی ایران و امارات نیست/همه جا برای مصاحبه پول م
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از استرالیا
کی‌روش: فشاری روی ایران و امارات نیست/همه جا برای مصاحبه پول می‌دهند اینجا حرف بزنیم جریمه می‌شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با امارات گفت: افتخارم است روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته‌ام.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: فشاری روی ایران و امارات نیست/همه جا برای مصاحبه پول می‌دهند اینجا حرف بزنیم جریمه می‌شویم
  •  

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از استرالیا، تیم ملی ایران به همراه امارات با کسب 6 امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند. امارات با تفاضل گل بهتر تا به این لحظه در صدر جدول قرار دارد.

این دو تیم ساعت 12 و 30 دقیقه فردا در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی (گروه سوم) در ورزشگاه سان کورپ به مصاف یکدیگر می‌روند.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر امارات،گفت: بازی فردا از دو جهت مهم و خاص است. ابتدا هر دو تیم توانسته‌اند به مرحله بعد صعود کنند و دلیل بعدی اینکه باعث افتخارم است روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته و هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته باشم و همینطور در گذشته روی نیمکت تیم امارات.

وی در مورد تعویض چمن محوطه شش قدم ورزشگاه گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری و چمن ورزشگاه، استرالیا صحبت کنم چرا که بعد از 32 سال فهمیدم که نباید در مورد بعضی مسائل صحبت کرد همه جا برای مصاحبه پول می‌دهند اما اینجا اگر حرف بزنیم جریمه می‌شویم.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه سردار آزمون به ستاره فوتبال ایران تبدیل شده است و چه صحبتی در مورد این بازیکن دارد.: نمی‌خواهم در مورد عملکرد انفرادی بازیکنانم صحبت کنم یک مطلب مشخص است بازیکنان ما به سطح فشار بازی‌ها عادت ندارند برای برد به میدان می‌رویم احتیاجی به ریسک نداریم شاید فردا یکی 2 تغییر داشته باشیم که همه چیز زمان بازی مشخص خواهد شد.

کی‌روش در مورد اینکه علیرضا جهانبخش فرصت بازی پیدا نکرده اما آیا با توجه به کندی امارات از این بازیکن در بازی فردا استفاده می‌شود، گفت: در مورد این موضوع صحبت نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه برای امارت یک مساوی کافی است تا صدرنشین شود، گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فوتبال خوب و چشم نوازی بازی کنیم شکی نیست که فردا با بهترین تیم غرب آسیا بازی داریم بازیکنان این تیم مدت زیادی کنار هم بودند و چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنند اما ما هم تیم خوبی هستیم بازیکنان ما با کیفیت هستند و هدف ما پیروزی است هدف اول ما ارائه بازی خوب بدون در نظر گرفتن برد و باخت است.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که امارات طی 14 سال گذشته نتوانسته در بازی رسمی ایران را شکست دهد، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد که فوتبال خوبی را ارائه دهیم مسائل و نتایج گذشته در بازی فردا نقش ندارد. مهم تلاش بازیکنان 2 تیم در طول 90 دقیقه است که باید با خلاقیت بالا سعی در ارائه بازی خوب باشند. هیچ فشاری روی 2 تیم نیست که بازی مرگ و زندگی داشته باشند آنها فرصت این را  دارند که خالق فوتبال زیبایی برای هواداران باشند. فشار زیادی روی فوتبال است باید کار اضافه‌ای انجام دهیم تا فشار از روی فوتبال برداشته شود. باید کاری کنیم که فوتبال به عنوان ورزش اول دنیا باقی بماند.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 382
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 382
بازدید ماه : 488
بازدید کل : 13140831
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7